sobota, 12 lutego 2011

Deser Truskawkowy

Za oknem cały czas biało zimno i niektórzy z nas mają już tego dosyć, dla tych co tęsknią za ciepełkiem deser który nasuwa na myśl smak lata.


"Deser Truskawkowy"
  "JordbærDessert"



Składniki:
1kg Truskawek
3 Białka z jajek
250g Cukru
200ml Śmietanka kremówka




Przepis:
1.Obmyć i osuszyć truskawki.
2.Truskawki rozgnieść dodać cukier i białka z jajek po czym wymieszać na sztywną masę.
3.Śmietankę miksować do uzyskania sztywnej masy.
4.Sztywną śmietankę przełożyć do masy truskawkowej i wymieszać.
5.Całość przełożyć do naczynia w którym będziemy serwować deser i ozdobić kilkoma truskawkami.


Mam nadzieję że zasmakuje Wam ten deser nasuwający wspomnienie lata.

                   Smacznego życzy Leinad.

6 komentarze:

alex pisze...

Ja dziś też truskawkowo - niestety tylko w postaci galaretki... Właściwie to ja tak robię - -truskawki, śmietana, cukier, tylko białek nie dodawałam, muszę więc sprawdzić jaki będzie efekt :)

Szana pisze...

strasznie mi sie podoba, jak beda truskawki napewno skorzystam, bo kocham kuchnie skandynawska ;)

Jaddis pisze...

Truskawki!mmmmm... Troche trzeba na nie jeszcze poczekac

Anonimowy pisze...

ale można chyba truskawkę mrożoną dodać ?? mus truskawkowy z mrożonych robiłem i był ok.


--
jacek

Anonimowy pisze...

musze powiedziec ze oprocz niewatpliwych walorow smakowych,deser ten charakteryzuje sie niesamowicie puszysta konsystencja...(wplyw piany z bialek). Absolutnie godny polecenia.

Unknown pisze...

Wow jak wiosennie u Ciebie Adas!Dzieki za deser wyglada smakowicie,ja tak sobie zbieram te przepisy od Ciebie do mojej ksiazeczki :)Przy okazji sa dzis Walentynki wiec zycze cudownych chwil z tymi co kochasz!

Prześlij komentarz