czwartek, 10 lutego 2011

Smak Messen 2011

Dzisiaj zamiast jak co czwartek być na praktykach w szkole lub restauracji udałem się  całą klasą do Lillestrøm na
Smak Messen 2011 jedną z najważniejszych imprez branży gastronomicznej.
Po raz pierwszy widziałem to wydarzenie na żywo.
Odbywało się w wielkiej hali w Lillestrøm, całość miesiła się w 4 pomieszczeniach gdzie były prezentowane najnowsze wyposażenia restauracji.




W innych odbywały się rozmaite pokazy, prezentacje i było dużo możliwości spróbowania produktów.
 Od kawy napoju narodowego Norwegów po wyroby cukiernicze i wszystkie inne aspekty gastronomi.
Cała impreza trwała kilka dni i było to naprawdę niesamowite przeżycie poznać tylu ludzi ze świata gastronomi.
 Spróbować tych wszystkich wyśmienitych potraw i napojów a nawet wziąć udział w kilku konkursach.

Na tym zdjęciu widzimy kucharzy prezętujących nowe piece, kuchenki i przy okazji przygotowujących wspaniałe i zdrowe potrawy.


Jeśli mi tylko czas na to pozwoli to dodam dziś przepis na kolejny deser a jeśli nie to dodam go jutro po praktykach.
Pozdrawiam Leinad

2 komentarze:

alex pisze...

Lille po duńsku mały (hehe)- wcale nie mała ta hala. Ja się dziwię, że ty w ogóle do domu wróciłeś, bo ja to bym chyba została tam ze śpiworkiem na noc... Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Super experience Daniel!Dzieki ,ze sie podzieliles dniem:)Odpoczywaj i opowiadaj mamci o swoim fajnym dniu,przepis wpiszesz puzniej!pozdrawiam

Prześlij komentarz